Veelgestelde vragen
Welkom in de nieuwe webshop van Roveba! Hieronder volgt een overzicht met de meest gestelde vragen over de webshop. Staat uw vraag er niet tussen? Stel dan uw vraag via onze chat functie, mail naar order@roveba.nl of bel naar 078-6187598.
Inklapbare content
Waarom kan ik geen prijzen zien?
Om de prijzen van onze producten te kunnen zien moet u ingelogd zijn én goedgekeurd zijn voor een klantenaccount.
Hoe kan ik inloggen?
Als u al klant bent bij Roveba kunt u inloggen door te klikken op het profielicoon rechts bovenin te klikken en uw e-mailadres in te voeren. U ontvangt dan een e-mail met een eenmalige inlogcode. U blijft ingelogd ook wanneer u uw browser of computer opnieuw opstart.
Hoe kan ik producten vinden?
Om producten te zoeken kunt u op "Onderdelen & Accessoires" of "Fietsen" klikken. Ook kunt u gebruik maken van het vergrootglas om producten op naam, barcode of andere eigenschappen te zoeken zoals de merknaam of de kleur. De prijzen van de producten zijn alleen te zien als u bent ingelogd en u geregistreerd bent als klant bij Roveba.
Wat doet de inkoopmodus/verkoopmodus knop?
De inkoopmodus/verkoopmodus knop verbergt alle prijzen. Als de knop inkoopmodus toont, dan worden de prijzen weergegeven. Als de knop verkoopmodus toont, dan worden alle prijzen verborgen.
Waar kan ik mijn bestellingen zien?
U kunt uw bestelling zien op als u ingelogd bent en op het profielicoon rechts bovenin klikt.
Waar kan ik mijn facturen zien?
U ontvangt van ons de facturen via e-mail. Op één factuur kunnen meerdere bestellingen staan. Bij elke bestelling staat een ordernummer, deze kunt u terug vinden op de pakbon of in het overzicht van uw bestelling op de webshop.
Hoe werkt de chat functie?
Klik op "Chat" rechts onderin uw beeldscherm. Stel uw vraag of opmerking in het tekst vlak en klik op het pijltje rechts in het vlak om door te gaan.
Voer uw naam en e-mailadres in. Als u al klant bent, voer dan het e-mailadres in waarmee u ook bent ingelogd. Wij ontvangen uw bericht zodra u op "Begin chat klikt"
In de chat kunt u berichten terugsturen en afbeeldingen toevoegen via het icoontje link onder het tekst vlak.
Waarom zie ik niet alle artikelen in mijn winkelwagen?
Als u met meerdere computers werkt om te bestellen, dan heeft elke computer een eigen winkelwagen. Wij zijn aan het werk om de winkelwagens gedeeld te maken over alle ingelogde apparaten.